Kernwaarden, tevredenheidsonderzoek 2016

Onze watersportvereniging WSV de KOGGE staat voor:

Klantgericht,
Open en eerlijk,
Gastvrij,
Gedegen,
Energiek.

Klantgericht: we zijn een gastvrije vereniging die u een goede en gezellige haven biedt met faciliteiten op een aangenaam niveau tegen een concurrerend tarief. We streven ernaar om een luisterend oor te hebben voor onze leden en passanten en nemen hun wensen en kritiek serieus.

Open en eerlijk: wij treden op met open vizier en zijn in woord en gebruik duidelijk en beslist. In de communicatie naar en met onze leden, passanten en andere belanghebbenden besteden we veel aandacht aan goede normen en waarden. We doen wat we beloven en iedereen wordt gelijk behandeld.

Gastvrij: we stellen ons hartelijk op en vinden het belangrijk dat u zich als lid en gast bij ons goed thuis voelt. We zijn een echte authentieke stadshaven met het gemak van goede en nabije voorzieningen. Ook aan de kinderen wordt gedacht.

Gedegen: wij zijn een vereniging met een solide positie en een voorzichtige doch besliste manier van werken. Er wordt continue gewerkt aan het verbeteren van onze faciliteiten voor en dienstverlening aan leden en passanten. Ook de veiligheid en duurzaamheid hebben continue onze aandacht.

Energiek: we schrikken niet terug voor een beetje extra werk als dit de vereniging of andere belanghebbenden ten goede komt. Belangrijke zaken worden voortvarend aangepakt. Kan niet bestaat niet.

 

Passanten tevredenheidsonderzoek

Gedurende het seizoen 2016 heeft WSV de Kogge een tevredenheid enquĂȘte uitgevoerd onder haar passanten. Wij vinden het belangrijk uw mening te vernemen zodat we onze dienstverlening, het aanbod en de havenfaciliteiten kunnen blijven verbeteren. Tevens is er ruimte geboden voor suggesties ter verbetering van onze haven.

In onderstaande tabel vindt u de resultaten van het onderzoek.

PASSANTEN ENQUETE 2016 Tevredenheids Score
Faciliteiten aanbod 93%
Informatie 90%
Havenmeester 98%
Kwaliteitsbeleving 81%
Goed gevoel 92%
Aanbevelen bij anderen 90%
Zeker terugkerend 93%
Restaurant openingstijd & aanbod 48%
Website informatie 36%
Tevredenheid totaal 94%

Verbeterpunten zijn de informatie op de website en de openingstijden & maaltijdenaanbod van het Koggedek restaurant.

We zijn erg trots op de behaalde totaalscore van 94% tevreden bezoekers.

We willen hier nogmaals alle respondenten bedanken voor hun bijdrage aan het onderzoek.