• Dit evenement is voorbij.

Inschrijven voor de Koggecup LET OP! datum gewijzigd!

30/09/2017

Dé jaarlijkse zeilwedstrijd voor leden van WSV De Kogge die traditiegetrouw plaatsvindt op het Zoommeer. Iedereen, met een zeilboot, van klein tot groot, maakt door het ratingsysteem evenveel kans op de beker!! Een uitgelegen mogelijkheid om uw zeilvaardigheden te meten met de andere leden. Een wedstrijd waar nog maanden over zal worden nagepraat!!

Wij nodigen u van harte uit om vooral deel te nemen aan deze gezellige zeilwedstrijd. U bent van harte welkom en wij rekenen op een grote opkomst.

De winnaar wacht weer de eeuwige roem en eer daar hij zich voor één jaar trotse eigenaar van de wisselbeker „De KoggeCup“ mag noemen!

De wedstrijd details vernemen we op de Palaver op vrijdag 29 september op het Koggedek vanaf 20:00.

In verband met de organisatie van het evenement graag zo spoedig mogelijk inschrijven via het aanmeldingsformulier

Tot ziens!

De zeilcommissie

’s Avonds vindt de prijsuitreiking plaats tijdens de traditionele BBq voor ALLE leden!!

Datum:
30/09/2017