Kernwaarden

Onze watersportvereniging WSV de KOGGE staat voor:

Klantgericht,
Open en eerlijk,
Gastvrij,
Gedegen,
Energiek.

Klantgericht: we zijn een gastvrije vereniging die u een goede en gezellige haven biedt met faciliteiten op een aangenaam niveau tegen een concurrerend tarief. We streven ernaar om een luisterend oor te hebben voor onze leden en passanten en nemen hun wensen en kritiek serieus.

Open en eerlijk: wij treden op met open vizier en zijn in woord en gebruik duidelijk en beslist. In de communicatie naar en met onze leden, passanten en andere belanghebbenden besteden we veel aandacht aan goede normen en waarden. We doen wat we beloven en iedereen wordt gelijk behandeld.

Gastvrij: we stellen ons hartelijk op en vinden het belangrijk dat u zich als lid en gast bij ons goed thuis voelt. We zijn een echte authentieke stadshaven met het gemak van goede en nabije voorzieningen. Ook aan de kinderen wordt gedacht.

Gedegen: wij zijn een vereniging met een solide positie en een voorzichtige doch besliste manier van werken. Er wordt continue gewerkt aan het verbeteren van onze faciliteiten voor en dienstverlening aan leden en passanten. Ook de veiligheid en duurzaamheid hebben continue onze aandacht.

Energiek: we schrikken niet terug voor een beetje extra werk als dit de vereniging of andere belanghebbenden ten goede komt. Belangrijke zaken worden voortvarend aangepakt. Kan niet bestaat niet.