Koggecup en BBQ voor ALLE leden!

08/09/2018

Beste zeilvrienden,

De vakanties zijn in volle gang en misschien hebben jullie de vakantie nog tegoed of zit het er helaas al weer op?
Maar wat nog niet is geweest is het 2e zeilfeestje van dit jaar : De Koggecup 2018.
Als zeilcommissie van De Kogge kijken we nog met veel plezier terug op de Keeten A wedstrijd waarin alles mee zat: het weer, de wind in combinatie met het parcours, het aantal en vooral de goed geluimde deelnemers en de gezellige prijsuitreiking met het zeer geslaagde buffet op het Koggedek!
Gaan we dit nog een keer opnieuw beleven? We gaan er in ieder geval weer ons best voor doen.

De Koggecup is deze keer gepland op zaterdag 8 September. We zouden het fijn vinden om een zo groot mogelijk deelnemersveld zien. Omdat deze wedstrijd traditiegetrouw op het Zoommeer wordt gehouden zien we ook graag zeilboten van alle afmetingen meedoen. Ook de kleinere en open boten maken een gelijke kans op een beker. Door het rating systeem worden de zeileigenschappen van alle boten geëgaliseerd en komt het dus neer op de zeilvaardigheden van de bemanning (en misschien een beetje geluk).

We hebben al een aantal inschrijvingen binnen en met dit bericht nodigen wij u dan ook uit om ook deel te nemen aan dit gezellige zeil evenement. Hoe meer zeilers hoe meer gezelligheid!
De winnaar wacht weer de eeuwige roem en eer daar hij zich voor één jaar trotse eigenaar van de wisselbeker „De KoggeCup“ mag noemen (zijn naam en scheepsnaam wordt vermeld op de wisselbeker).

Wilt u zich voor onze zeilwedstrijd aanmelden? Vul het aanmeldingsformulier in.

BBQ voor ALLE leden

Aansluitend aan de prijsuitreiking is er weer de mogelijkheid om deel te nemen aan de georganiseerde Kogge BBQ. Deze BBQ is voor alle leden! Opgeven hiervoor kan t/m donderdag 6 september aan de bar van het Koggedek of via info@hotelzeeland.nl .

Dus geef je gauw op!

De wedstrijd details vernemen we op de Palaver op vrijdag 7 September op het Koggedek vanaf 20:00.

Tot ziens!

08/09/2018