Keeten-A race + Keeten-A buffet voor alle leden

25/06/2016

Beste zeilvrienden,

Daar is weer…. De zon, de wind, de vroege zomer? En de Keeten-A zeilwedstrijd. Het jaarlijks door WSV de Kogge georganiseerde evenement waar een zeil-liefhebber niet kan en mag ontbreken!

keeten_a_boei Herkent u deze nog? De boei die we mogen gaan ronden. De Keeten-A wedstrijd gaat plaats vinden op Zaterdag 25 Juni 2016 en wordt weer op de Oosterschelde gevaren.

Palaver wordt op de vrijdagavond 24 Juni 20.00 uur op het Koggedek gehouden. Hier wordt uitgelegd hoe en waar we gaan starten, hoe laat en welke boeien gaan gerond worden. Het wordt weer een mooi parcours, dat kunnen we u alvast verklappen. Vorig jaar hadden we veel geluk met het weer en daar gaan we dit jaar ook weer gewoon vanuit dus.

Na afloop van de wedstrijd en bij de prijsuitreiking gaan we vanzelfsprekend ook weer iets voor jullie organiseren. Iedereen kan voor slechts 12,50EUR deelnemen aan het goed verzorgde “Keeten-A Buffet” (geldt ook voor alle leden die niet mee hebben gezeild – opgave bij evenementen@wsvdekogge.nl.)

Op onze prachtige Kogge website kunnen de deelnemers zich online opgeven op de speciale activiteiten pagina van de zeilwedstrijden. Zoals altijd kun je jezelf hier ook als meezeiler opgeven!! We gaan deze pagina ook weer gebruiken voor de uitslagen en mooie aktiefoto’s.

Door het rating systeem worden de zeileigenschappen van alle boten geneutraliseerd en hierdoor komt het dus vooral neer op de zeilvaardigheden van de bemanning (en misschien een beetje geluk). Iedereen is welkom om eens mee te doen!! Het is vooral een gezelligheidsevenement tijdens en ook zeker na de wedstrijd.

Doe je mee aan de zeilwedstrijd dan zijn de deelnamekosten 10 euro per schip. (waarvoor dan ook nog weer consumptie bonnen worden gegeven). Een leuk weekend vol activiteiten dus en we hopen weer op een leuk groepje deelnemers!

Met zonnige groeten

laagwater om 13.30u

KEETEN-A BUFFET

Beste leden,

Op zaterdagavond 25 juni verzorgd het “Koggeteam” een heerlijk warm buffet. Op deze avond zal tevens de prijsuitreiking plaats vinden van de overdag gevaren Keeten-A race op de Oosterschelde.

Alle leden worden van harte uitgenodigd op deze avond, aanvang is om 19:00u en de kosten zijn slechts €12,50 p.p. excl. consumpties.

• Vispotje
  • Saté
  • Varkensfilet met champignonroomsaus
  • Spareribs
  • Drumsticks
  • Witte rijst
  • Bami
  • Gebakken aardappelen
  • Frites

Opgeven kunt u per mail tot maandag 20 juni via Evenementen@wsvdekogge.nl onder vermelding van uw naam en aantal personen.

De betaling is op de avond zelf.

Hopelijk zien we u op zaterdag 25 juni,

Het “Koggeteam” en Evenementencommissie